
Hatake Kakashin piirsin aamulla lyijykynällä ja tussitin sen sitten koulun jälkeen. (kommenteja toivon oikein kovasti.) Väritin sitten yöllä myöhemmin.

Kakashi on helppo piirtää itse-asiassa ja koulussa piirtelin melkein joka tunnilla yhen kuvan ainakin Kakashista
Kuva on tuolta minun piirustus vihkostani, jonka eilen sain myös tussit.
Kommentit